Absima RGT8-E 1:8 RC modeli avtomobilov elektro cestni model pogon na vsa kolesa (4wd) komplet za sestavljanje
Stvar je v tem - s hitro električno energijo do evropskega prvaka!
Novost pri HB Racing je električni štirikolesni pogon razreda GT s prvim predstavnikom RGT8-E v merilu 1: 8. Pri HB Racing povsem novo pomeni "vodilni", ker je bil RGT8-E že na stopničkah kot predserijski model. Že na prvi dirki je voznik HB Rosario Giaimo s svojim testnim vzorcem RGT8-E na evropskem prvenstvu 2018 zapeljal na pole position in nato dosegel zmago A-Main v razredu Elektrik GT 1: 8.
RGT8-E ima robustno 3-milimetrsko aluminijasto ohišje z dvignjenimi stranskimi zaščitnimi elementi, podobno kot uspešni voziček D817 V2 z razmerjem 1: 8. Letalsko aluminijasto podvozje 7075 zagotavlja dodatno stabilnost, znižuje težišče, odvaja toploto motorja in pomaga blažiti visokofrekvenčne vibracije. Visoke najlonske stranske zaščite zadržujejo kamenje in umazanijo.
Posebnost RGT8-E je popolnoma nastavljiv sistem za pritrditev akumulatorja, ki je kos različnim konfiguracijam baterij. Pri uporabi kratkih paketov lahko na več pritrdilnih mestih enostavno popravite razlike v teži naprej / nazaj in tako izboljšate ravnotežje vozila. Baterije so varno pritrjene in nameščene neposredno na ohišje za čim nižje težišče. Mimogrede; držalo za akumulator ponuja dovolj prostora za 1 x 4S ali 2 x 2S Race baterije ali 2 x 2S Shorty Pack.
Pogonski sklop temelji na dirkaško preizkušenem sistemu HB 4WD z osrednjimi pogonskimi gredmi iz visoko trdnega jekla, robustnimi in sintranimi diferencialnimi zobniki, natančno obdelanimi vhodnimi in zobniškimi zobniki iz jeklenih in brušenih pest koles. Da bi zmanjšali težo, ki jo je treba premikati, in s tem rotacijski upor v pogonskem sklopu, so bili jekleni zobniki, diferencialni izhodi in sredinski vhodi zasnovani kot "lahki". Nosilec sredinskega diferenciala je razdeljen na dva dela, kar omogoča hiter dostop do diferenciala.
Podvozje RGT8-E ima unikatne monokočne nosilce HB Racing, s katerimi lahko togost sprednjih in zadnjih ročic prilagodimo pogojem na progi in načinom vožnje. Standard RGT8-E vključuje te nastavitvene dele: aluminijasto servo-varčevalno roko in nastavitveno matico servo-varčevalnika, jeklene navojne palice, aluminijasti sistem Ackermann, aluminijaste nosilce koles, aluminijaste blažilnike tlaka olja BigBore, aluminijaste volanske obroče s CNC obdelavo. Seveda se poleg stabilizatorjev spredaj in zadaj uporabljajo tudi vstavki za viseče zatiče za enostavno nastavitev prstov in proti počepu.
Z Race DNA iz Nitro RGT8 in linijo svetovnih prvakov za terenske vozičke HB v merilu 1: 8 je novi RGT8-E prva izbira za vznemirljiv električni razred GT.
Lastnosti
- Pogonske gredi CVA
- Karbonski šok stolpi spredaj in zadaj
- Monocoque nihajna roka
Specifikacije
-
Značilnosti
- Nosilci roke iz ogljikovega grafita Aluminijasti nosilec motorja z dvojno objemko varno drži motor na podvozju Mostički amortizerjev iz ogljikovega grafita spredaj in zadaj Aluminijasto podvozje s stranskimi zaščitami Aluminijasti blažilniki tlaka olja BigBore Dvojni nosilec sredinskega diferenciala Popolnoma nastavljivo krmiljenje vzmetenja, enobarvne nihajne roke in stabilizatorji spredaj / zadaj
- Nastavljiv sistem vgradnje akumulatorja
- Nastavljiva opora za telo in zaprta škatla sprejemnika
- Aluminijasti blažilnik tlaka olja BigBore
- Trdota blažilnih vzmeti: Srednja
- Viskoznost olja dušilca: 48wt spredaj / 48wt zadaj
- Diferencial olje: spredaj 300.000 / srednje 200.000 / zadaj 20.000 Glavna prestava 48T / zobnik motorja 16T.
Izdelek vključuje
- Komplet za sestavljanje
- Potrebna olja in maščobe
- List z nalepkami
- Navodila.
204412 (RGT8-E)
Za ta izdelek ni tehničnih podatkov.