Hifonics ZST10D2 pasivni avtomobilski globokotonec 600 W 2 Ω, 2 Ω
ZEVS ZST PLITVO
Zagrizeni ljubitelji avtomobilskega hi-fija vedo: dober nizkotonec je obvezen v avtu, sicer celoten sistem ni ravno zabaven. Vendar imajo dobri nizkotonci zaradi svoje košaraste ali membranske konstrukcije običajno precej velike vgradne globine in jih pogosto ni mogoče namestiti na želena vgradna mesta. To težavo je zdaj mogoče rešiti z nizkotonskimi zvočniki HiFonics ZEUS STREET ZST v ravni izvedbi. Zahvaljujoč nizki vgradni globini, ki znaša nekaj manj kot 8 ali 9 cm, je mogoče rešitve za težave postaviti povsod, kjer so običajni nizkotonski zvočniki enostavno pregloboki.
Konvencionalno oblikovani nizkotonci imajo globok stožec, ki ohranja membrano v dobri formi, a žal močno negativno vpliva na globino vgradnje. Če želite zmanjšati globino vgradnje, takšne membrane ne pridejo v poštev, morate uporabiti bolj ploščate izvedbe. Vendar, če bi bili izdelani iz običajnih materialov, kot sta papir ali plastika, ploščati globokotonci ne bi zveneli dobro. Zato so membrane serije ZEUS STREET ZST izdelane iz izjemno trdega kompozitnega materiala steklena vlakna/ogljikovih vlaken. To je edini način za zagotovitev, da je zrak čisto stisnjen z visokimi nizkimi toni in da ne pride do popačenj. Tudi pogoni z velikimi magneti in 50 mm zvočnimi tuljavami, ki omogočajo Xmax do 15 mm (+/-), v tem razredu niso pogosti.
20 cm Sub ZST8 lahko najbolje izkoristi svoj potencial v zaprtem ohišju s prostornino 10-15 litrov, ZST10 je treba uporabiti od 15-25 litrov. Oba nizkotonca se zelo dobro obneseta tudi pri uglaševanju bas refleksa, ki zahteva malo več glasnosti, a potem igrata s še večjim pritiskom.
Lastnosti
- 2 x 22,5 oz (2 x 0,64 kg) dvojni magnet
- 50 mm dvojna zvočna tuljava z X-Max. +/- 15 mm
- Robustna ploščata jeklena košara
Specifikacije
-
Značilnosti
- Stožec iz steklenih vlaken/karbona
- Modra magnetna zaščita
- 300 W/RMS, 600 W/MAX, 2+2Ω
- Fs 34,6Hz Qts 0,75VAS 22,5L 83dB
- Ø 232 mm, ‡ 87 mm
Izdelek vključuje
-
ZST10D2 (ZST10D2)
Za ta izdelek ni tehničnih podatkov.